RDKL HELSINKI PALAA RADIKAL -NIMEEN

Markkinointitoimisto RDKL Helsinki fuusioituu emoyhtiöönsä ja palaa käyttämään vanhaa RADIKAL nimeä. Yrityksen virallinen nimi on jatkossa RADIKAL Marketing Group Oy. Samassa yhteydessä yrityksen omistuspohja laajeni, kun osakkaaksi kutsuttiin yrityksen strategiajohtaja Petteri Kyyrönen. RADIKALin toimitusjohtajana on 1.6. aloittanut Juha Jaskari.

”Henkisesti olemme aina olleet Radikal, vaikka yhtiön virallinen nimi vaihtuikin kaksi vuotta sitten lyhennettyyn RDKL-muotoon. Nyt tehdyn strategiatyön myötä tuntuu luonnolliselta palata nimeen, joka kuvaa meitä ja näkemyksiämme parhaiten. Lisäksi se on nimi jolla meidät tunnetaan”, Juha Jaskari kertoo.

Paras mahdollinen markkinointiviestinnän kumppani ja kaupallisten oikeuksien hyödyntäjä

Kasvua yritys hakee strategisista painopisteistään eli kaupallisten kumppanuuksien hyödyntämisestä sekä markkinointiviestinnän suunnittelusta.

”Lopulta kyse on markkinointiviestinnän suunnittelusta eli mainostoimistotyöstä: erottuvista strategioista, isoista ideoista ja ihokarvoja nostattavista kohtaamisista brändin ja ihmisen välillä. Haluamme olla asiakkaalle paras mahdollinen markkinointiviestinnän kumppani ja kaupallisten kumppanuuksien hyödyntäjä”, sanoo kehityksestä ja kumppanuuksista vastaava RADIKALin perustaja Tomi Koivulehto.

“Kaupallisissa kumppanuuksissa, sponsoroinnissa ja strategisessa vaikuttajamarkkinoinnissa piilee valtava hyödyntämätön potentiaali. Sponsorointimarkkinan arvo on ohittanut jo TV-mainonnan, mutta tutkimustenkin mukaan se on aivan liian harvoin liiketoimintalähtöistä, maksimaalisesti hyödynnettyä tai ylipäätään luonteva osa yrityksen markkinointistrategiaa. Me haluamme muuttaa tämän”, Koivulehto jatkaa.

Kasvunsa tueksi yritys rekrytoi luovaa johtajaa ja suunnittelijaa sekä kartoittaa uusia kumppaneita mukaan muuttamaan markkinaa.

RADIKAL on 2006 perustettu liiketoimintalähtöistä ja luovaa markkinointia suunnitteleva toimisto. Yrityksen asiakkaita ovat mm. Rajala Pro Shop, KIA, Delta Auto, Pirelli, Eazybreak, Porin Ässät ja Pizza Hut sekä kumppaneita mm. Live Nation, Liiga, Veikkausliiga ja Valtteri Bottas.

Lisätietoja:

Juha Jaskari /toimitusjohtaja +358 40 547 9237